marți, 28 decembrie 2010

vacantaaaa...uhuuu



intre tiiiimp..am fost in the stage..la un party..christmas party, gen. cu muzica veche si toate cele. am ajuns acolo, si ne-am intalnit cu lumea, am observat ca era foarte multa lume cunoscuta..adica id fest-ul. ceea ce a fost bine..era mai..confortable..sort of..oricum..


am dansat..era foooooarte aglomerat. adica erau maini pe fund, pe spate, peste tot. fund in fund, coate si restul. ideea e ca nu aveam, pur si simplu, loc unde sa topaim. am incercat noi la inceput. luam o mica pauza. ne intorceam. si iar si iar..pana cand am zis gaaataa..nu mai mergem acolo ca si-asa ne ia 10 minute pana ajungem..si am stat ca niste semi-tristi acolo si ne mai bataiam..


ideea cu muzica veche a fost foarte faina..eram chiar entuziasmata de chestia asta..dar..am observat pe parcusul serii..ca muzica de genu e buna de ascultat..doar de ascultat..de dansat mai putin..adica nu prea gaseam cum sa dansez pe yellow submarine..mno..


s-au intamplat si aaalte chestii..de care nu pot vorbi aici. muhaha. top secret..adica nu chiar.. dar nu ar fi ok fata de lume..


am fost la prajitura cu diana..cu exceptia faptului ca nu am mancat prajitura..ca nu aveau:)) fascinant..era friiiiig si am racit putin cat am asteptat-o pe diana, dar o iert, ca ma duce si ma aduce cu masina cand mergem la petreceri :D ;;)


mda..cam atat.. astept revu..si apoi nu stiu..adica sper sa imi vina cheful taaareee de tooot, sa enjoy-iez seara in care o sa, officially, fiu mai aproape de batranete..daaa..minunu chiarnat.. mooving on.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu